Tjejsnack Vecka 44

Veckans Tjejsnack handlar om datorer och Internet

Vilken sajt besökte du senast?
Neopets

Vilken sajt besöker du oftast?
alla olika bloggar jag kollar i, enjoydiary, och wordpress.

Vad har du för dator?
Just nu sitter jag pa jobbet, och har ingen aning om vad det kan vara,   Dell star det att den heter..

Vilken text kommer fram om du trycker Ctr+V?
hehe.. alla tjejsnack fragorna. Fast innan dess var det en adress, eftersom jag sokte efter en postkod hos Royalmail

5 saker du googlat på nyligen?
hmm.. det kommer jag inte ihag helt.. det senaste jag googlade var ‘stormtrooper uniform, price’ och saa googlade jag efter Sky, Columbia jackor och the Joker. Fast vet inte i vilken ordning dom tre sista.

0 Responses to “Tjejsnack Vecka 44”



  1. Kommentera

Kommentera

