Tjejsnack Vecka 43

tjejsnack igen!

Resor

När reste du senast?

Jag åkte ner till St.andrews nu i helgen.

Vilka länder har du besökt?

Norge, Sverige, England, Skottland, Frankrike, Tyskland, Danmark, Nederländerna, Belgien (lite iallafall) och Finland. Inte så väldigt många med andra ord.

Drömresemålet?

Island och Japan. Och mer av Finland än bara Åland.

Roligaste reseminnet?

hmmm.. svårt att välja… Språkresan till Bournemouth 1999?

Tråkigaste reseminnet?

När jag satt på flygplatsen i Amsterdam i 11 timmar och inte visste om jag skulle komma hem innan jul..

2 Responses to “Tjejsnack Vecka 43”


  1. 1 Heidi oktober 25, 2006 kl. 7:55 e m

    Hei. Så roligt at hitta inn hit. Trodde først du var norsk, men ser at du er trespråkig, så da forstår jag. Jag pratar også norsk och svensk och klarar inte alltid av å skilja språken, så jag skriver veldig svorskt : ) Jættetrevligt at du har besøkt min blogg : )

  2. 2 plingelinn oktober 25, 2006 kl. 8:02 e m

    hehe.. ja jag byter om lite i sänder. Fast kommer nog att skriva norska kommentarer i din blogg eftersojm du skriver på norska – det blir mer naturligt att kommentera på samma språk som det är skrivet om du fattar? Annars funkar Svorska bra också! 🙂
    Jag skall kika mer i din blogg sedan – du hade massa trevliga bilder och nya länkar att undersöka!


Kommentera

