Jag gillar inte att stiga upp om morgonen!

När det är mörkt ute, och kallt utanför täcket som det var idag så vill jag hellre ligga och slumra än att stiga upp klockan halv sju!

D hade födelsedag idag, dagen efter sin bror, så det blev ännu mera kaka, och lite choklad. Nu är det slut på kakandet. Fra tills nästa Fredag. Men då blir det kaka, alkohol efterjobbet och mexikansk mat också! 🙂
Så fick vi lönebeskedet idag – och jag har inte blivit dragen lika mycket i skatt som James sa att jag skulle bli! 🙂 Så egentligen var det en ganska trevlig dag!

Pete skulle egentligen ha lite undervisning kväll, men det blev visst avlyst (som det brukar bli) så han kommer hem ganska snart och skall hjälpa mig hitta på middag. Typ nåt med köttfärs. och så skall jag diska, hänga tvätt, tvätta mera tvätt och kanske plocka i ordning på datarummet (räknar med att jag inte ‘hinner’ precis den biten, och måste titta på chicken Little istället.)

… Nu kom Pete hem! Vi skall äta svinkotletter… måste diska..

0 Responses to “Jag gillar inte att stiga upp om morgonen!”



  1. Kommentera

Kommentera

