Jag är huuuungrig!

Väntar på att Pete skall komma hem så att vi kan ordna nån mat. Egentligen skulle jag äta med resten av admin tjejerna på jobbet, men A är lite sjuk, och samma med H så det blir nästa vecka. Sen har jag inte köpt nån mjölk heller. Men det regnade så massa när jag gick hem att jag ville bara spinga hem, istället för att ta omvägen ner till Somerfield som säkert är full med folk!

Mera kaka på jobbet idag! Det var IT managern som fyllde år – fast jag tror inge han åt nån kaka själv. Det var väldigt mäktig kaka skall jag säga! En från Thorntons, men god var den. Det blir mera kaka imorgon för då har D födelsedag, och nästa fredag blir det kaka för SG. Allt det här pratandet om kaka hjälper ju inte på hungern precis.

Ikväll blir en slö kväll igen. Skall ta en varm dusj för jag har ont i en muskel (har sträckt den tror jag, det är ömt när jag andas) och så skall jag se på Ghost Whisperer. Och försöka sluta pilla på mitt skavsår. hmmm… En vanlig Tisdag med andra ord.

2 Responses to “Jag är huuuungrig!”


  1. 1 malou1950 oktober 24, 2006 kl. 8:25 e m

    Linn, kom ihåg första budet:
    Du Skall Inte Pilla På Dina Fötter!!

  2. 2 plingelinn oktober 25, 2006 kl. 9:58 f m

    Ja jag g]or sa gott jag kan. Och det har blivit mycket battre! (litegrann)


Kommentera

