Too keep or not to keep

fin?

Å ena sidan: Jag skulle inte använda pengar denna veckan. Behöver egentligen inte denna kjolen.Är mera somrig än vintrig/höst. Passar bättre upptill än nertill och jag måste komma ihåg att hålla inn magen hela tiden.

Å andra sidan: Hittade den hos Jane Norman för 20 pund (halva priset) Den är väldigt ‘mig’. Det är en söt klänning.

hmmm.. skall jag lämna tillbaka detta impulsköpet eller inte? Jag vet inte… dras först mot att behålla den, så mot att inte… jobbigt jobbigt.. Pete tyckte inte det var någon fara, men jag borde inte använda pengar i onödan. Vad tycker ni? (och måste bara påpeka eftersom jag såg det nu – bilden är ganska suddig och dålig, och suddigheten gör att det ser ut som om jag är jättebred om höfterna!)

Jobbet idag var förövrigt okej. För att vara en måndag. A kom inte inn för hon hade tandvärk, så jag fick sitta i receptionen hela dagen. Annars var det väl som vanligt. Kvällen har jg tillbringat med att städa hallen, och lite i badrummet och vardagsrummet, och så har jag tvättat och hängt upp tvätt. Imorgon skall jag fortsätta städa, och ta lite grundligare i badrummet och vardagsrummet och så kanske lite i arbets/gäst rummet också. för jag gör det helst en anna dag.

Jimmy är rastlös. Han vil bara bitas med min arm…

(ja, jag bytte tillbaks till detta temat. även fast jag gillade det andra temat med min muffinsbild mycket bättre! Var bara en envis liten detalj som inkluderade ‘jump to comments’ biten som gjorde att uppställningen på mina bilder blev helt vrängd, och det var ju inte fint jueh!(och JA, jag bytte IGEN! men nu tro jag att jag fått ordnat nåt jag är mera nöjd med! Så nu låter jag det vara så ett tag… )

8 Responses to “Too keep or not to keep”


  1. 2 malou1950 oktober 23, 2006 kl. 8:56 e m

    Den var söt. Du får väl skaffa dig en sån där ”hållinmagenbyxunderkjol
    ” i vitt som jag har! Dessutom är det inte en kjol, det är en klänning!!

  2. 3 plingelinn oktober 23, 2006 kl. 9:00 e m

    Klänning då da om det nu skall vara så petigt 😉

  3. 4 malou1950 oktober 23, 2006 kl. 9:34 e m

    Det var du som sa du ville skriva på svenska ;p – dessutom heter det dådå, inte dåda.*sätta röda bockar i kanten*

  4. 5 plingelinn oktober 23, 2006 kl. 9:36 e m

    ja men ge mig lite credit här. Jag har ju aldrig lärt mig svenska i skolan! âr självlärd! Vad tycker du om utseendet på bloggen nu?

  5. 6 malou1950 oktober 24, 2006 kl. 7:26 f m

    Snyggt. Du får ge mig lite privatundervisning när du kommer hem till jul – lära mig att lägga ut bilder och så…Varför svarade du inte på min ”stackars mig” sms, förresten? Alla dina syskon gjorde det…*ge dåligt samvete* ;p

  6. 7 plingelinn oktober 24, 2006 kl. 7:28 f m

    Jag hade inget batteri pa telefonen, sa jag sag den inte forran i morse. Men det ar jatte synd om dig! #krama pa#

  7. 8 anakira oktober 25, 2006 kl. 4:20 e m

    Behold kjolen! Den var fin på deg. 🙂


Kommentera

