Datorledigt, Söndag, EFIT

Jag tog ledigt från datan igårkväll – vilket var ganska trevligt! Såg på dvd och läste lite istället, det funkar det med!
I Söndags träffade jag Sarah från universitetet igen, som jag inte sett på länge. Hon mådde bra, och hennes katt Daisy var jättegosig och tokig i chips! Fast hon dreglade en massa också. Charlie låg bara och sov uppepå akvariet. Så gick vi på bio och såg the devil wears prada sedan. Den var helt okej, ganska typiskt tjejfilm och ganska förutsägbar-men jättefina kläder! Så det var en slapp Söndag! Jag saknar att vara student! Det var mycket dyrare med bio nu helt plötsligt!

Idag är det ett foto i timmen. Min kamera är dum och tror inte på att den har uppladdade batterier i sig, så innan jag har handlat nya batterier för att testa om den godtar nya, så blir det bilder med mobilkameran. Men dom kommer nog inte upp förrns imorgon.

Pete började jobba halv åtta idag, så jag fick gå upp tidigt jag med. Jag var ändå vaken, eftersom Jimmy tjatat på oss sedan 5 ungefär imorse … men nu har jag lite tid att slå ihjäl…

2 Responses to “Datorledigt, Söndag, EFIT”


  1. 1 Beth oktober 17, 2006 kl. 11:19 f m

    Så kameraet ditt protesterer? Kanskje den må til reparasjon? :-S

  2. 2 plingelinn oktober 17, 2006 kl. 12:35 e m

    jeg vet ikke. Har kjoept nye batterier, og de ser ut til aa funke bra naa. Antageligvis var de oppladninsgbare batteriene bare gammle og utslitte. Men sist gang jeg kjoepte nye batterier tok det bare en uke foer de ga opp, saa det gjenstaar aa se. Mulig det er fordi de ligger og blir kalde og (er iskalt hjemme) mange muligheter.. :p


Kommentera

