Oväntad shopping

Jaa.. jag har handlat nåt väldigt oväntat idag! En baddräkt! Jag provade till och med ett par i provrummet för att jag inte var säker på vilken storlek som skulle passa. Det blev samma storlek som sist. Liiiiite trång är den att få på, men sen sitter den ju okej. Provade en en storlek större, men då blev det alldeles pösigt och hängigt. Och jag har ju ändå inga planer på att låta nån annan stå och titta på att jag försöker vränga mig i en baddräkt heller! Det gör jag bakom stängda dörrar! 😉
Så nu måste jag väl nästan börja simma lite med S. Även om jag inte gillar mina ben. Men dom måste ju tränas upp lite, speciellt lårmusklerna, så det hjälper på knät, och simning borde vara ganska bra för det. Dessutom gillar jag att simma, det är bara det här med badkläderna.. hmm… Jaja. En baddräkt blev det iallafall!
Ikväll skall Pete och jag bara vara inne. Fajitas till middag, Robin Hood och Strictly come dancing på televisionen och så säkert lite te och så. Kanske ett fotbad också! (Jag var SÅ duktig och gick inte inn på Lush idag – även om jag hadde lust efter att ha använt massa pengar på presenter där igår!Fick ju lite ideer till mig där då 😉 PLuss en del julklappsideer! hihihi…

0 Responses to “Oväntad shopping”



  1. Kommentera

Kommentera

