Your name predicts your job

hihihi.. S skickade en kul fil till min mail. Man skriver inn sitt namn, och den bestämmer vilket jobb man skall ha.

Beorende på vilket namn jag använde passar jag tydligen bäst till dessa:

Linn F – Paleontologist

D – Fluffy Bunny Trainer

C  – Rear end of Panto Cow

C.F – Retail store manager

 ….men om jag skriver inn hela namnet, alltså alla tre pluss efternamn, så säger den att jag skall bli: Top Gun Pilot! Det är ju såklart mitt kall!:D

Dessutom har jag en mamma som är hjärnkirurg,  en pappa som är rally förare, en syster som är goal scoring superstar hero (Fotboll – hahaha!) och mina bräder är 1- nunna, 2- begagnad bil försäljare. 😛

2 Responses to “Your name predicts your job”


  1. 1 Ingeborg oktober 15, 2006 kl. 1:10 e m

    Kan du sende den til meg også? Jeg tror jeg kan gjette hvilken bror som skal bli nonne. hahah!

  2. 2 plingelinn oktober 15, 2006 kl. 7:59 e m

    hehe… det spørs om du har rett. nonna er eldstebrodern 😉
    SKal sende til deg når jeg kommer på jobben jeg!


Kommentera

