Tjejsnack Vecka 41

Veckans Tjejsnack

Fotografering

Hur mycket fotograferar du?
Tja.. lite hipp som happ sådär. När jag känner för det och vid fotograferingsanledningar.
Vad för sorts motiv fotograferar du helst?
Jag är ingen proffs fotograf, så jag fotar mest för mig själv, för att minnas saker, utflykter och tillfällen. Så det blir en blandning av folk, natur och djur.
Vad har du för kamera?
En Canon Powershot A400. Men den verkar tyvärr börja ge upp, så jag börjar så smått att önska mig en ny.
Brukar du framkalla dina digitalbilder?
Väldigt sällan. Fast då massa bilder på en gång!
Hur ser den bästa bilden du någonsin tagit ut
Som sagt ingen proffsfotograf, så jag vet inte. Men här är ett par jag gillar iallafall!

BananerPåsk i St.andrewsTornado - Liseberg
Gillar färgerna på dom två första, och på det tredje, så syns det inte så bra, men jag fick med Pete och Marit uppe i hörnet 😀

0 Responses to “Tjejsnack Vecka 41”



  1. Kommentera

Kommentera

