WordPress tjafs

När jag skulle uppdatera hemma idag, kom jag inte inn på min blogg! Hoppas det inte har nåt att göra med security updates jag installerade igår från Microsoft, men jag skulle inte tro det. Jag kom ju inn på wordpress i sig, det var ju bara min sida, och att skriva ny post som inte gick… Fast det var samma problem med gmail, så det ser ut att det blir till att sitta framför datorn och svära ikväll! 😦

Tittade lite på Trinny och Susannah’s nyaste program igår, medans Gary och Pete satt vid datorn och tjafsade. Dom var i Aberdeen denna gången. (Trinny och Susanna alltså) Och jag kollade om jag kunde se mig själv eftersom jag såg när dom filmade, men det var jag inte…

Nu får jag sluta skriva och börja jobba istället… iallafall gitter jag inte sitta här och copy/pasta alla svenska bokstäver som inte finns på mitt jobbtastatur! Hoppas verkligen WordPress har ordnat sig när jag kommer hem!

Mitt hår luktar för övrigt super duper gott fortfarande, 17,5 timmar efter att jag testade nye balsamet!:D Jag har gått och sniffat på det, och tvingat andra att sniffa på det i hela dag! 😉

update: nu har jag skickat dina skor mamma!

4 Responses to “WordPress tjafs”


  1. 1 anakira oktober 10, 2006 kl. 4:13 e m

    Jeg digga What not to wear da. 🙂 Hva er det de driver med nå? Noe i samme gate?

  2. 2 plingelinn oktober 10, 2006 kl. 4:18 e m

    De har saann, par greie likosm. de fikser opp par.. hmm.. det hoertes rart ut…

    Men akkurat dette var litt saann, stuck in a rut, og gjorde aldri noe for hverandre, og holdt paa aa skilles, siden ekteskapet var litt daft. Cue Trinny og Susanna kommer og redder ektesnkapet gjennom aa vise dem hvordan de skal kle seg! 😀 hehe.. litt mer enn det da, men det var saan ca det viktigste 😛

  3. 3 anakira oktober 11, 2006 kl. 6:09 e m

    Haha…ja, for det skal jo ikke mer til enn et par funky støvletter og en hårklipp. 😛

  4. 4 plingelinn oktober 11, 2006 kl. 7:04 e m

    hihihi.. ikke sant..penskjorter er limet i ett ekteskap :s


Kommentera

