Jul snart eller?

Hej hej hallå.

Det regnar massa igen idag.

Jag och Pete var inne i stan nyss och tittade efter en bra jacka åt honom. Visserligen sa jag att han nog skulle behöva betala ett par slantar, men dom flesta jackorna låg rundt 150 pund +. Så det blev ingen av dom. Därimot hittade vi en för 70 pund på John Lewis, som var röd och tjock och vattentät. Så det blev den. Till mig har vi inte hittat nån jacka ännu, men det är inte lika viktig att få tag i en till mig just precis med en gång, så jag kan ju leta runt lite.

I John Lewis var min favoritavdelning redan uppe! Det blir tidigare och tidigare för varje år! Till och med jag tyckte det var lite för tidigt! Så jag skall inte gå inn där så mycket nu – då blir jag ju less innan December!

IMG_1684
Juligt värre!

Annars.. inte så mycket. Jobbet var som vanligt. Fast jag hade ganska ont i huvet. Jag tror det kan ha nåt att göra med att det värkte lite i visdomstanden också, men det gick över när jag köpte lite tabletter. Nästan alla cheferna är på semester också, så det var lite lugnare idag..

Jimmy blir mycket lissen när det regnar!
IMG_1689

2 Responses to “Jul snart eller?”


  1. 1 malou1950 oktober 5, 2006 kl. 8:28 e m

    Stackars kisse. Här har det slutat regna – för tillfället.

  2. 2 plingelinn oktober 6, 2006 kl. 7:22 e m

    Det är inte så synd om honom egentligen 😉


Kommentera

