Spådd i Runor

Regn regn regn regn regn! I morse iallafall! Jag klarade mig nästan ända fram till jobbet utan att trampa i en vattenpöl och bli genomblöt om foten! Fast bara nästan…

Jobbet var väl som vanligt, det gick rätt så snabbt idag med faktiskt, och det är väl som det skall vara – dagarna skall inte sega förbi tycker jag, då har man uppenbarligen tråkigt! S försöker få mig att joina hennes gym. Men jag vet inte… Kostar för mycket i månaden, och ligger långt bort. Fast jag skulle onekligen behöva komma ut och röra på mig lite! (eller inn på gymet då’ra) Jag kan få vara med på gästpass genom henne, så det kan hända jag hänger med henne och simmar, eller testar aqua-aerobics nån gång, utan att det kostar mig 500 kronor i månaden, så kan jag ju bestämma sen? Fast då måste jag köpa baddräkt.. och ha PÅ mig baddräkt också… hmmm… dilemma. Men jag behöver ju inte bestämma mig riktigt ännu!

Pete har börjat hjälpa till med boxningsträning igen. Tror han trivs med det, att han är lite mer aktiv, även om jobbet på skolan tydligen kan vara mer än lagom aktivt utifrån vad jag har hört 😉

Ikväll har jag inte suttit framför datorn hela kvällen! 😀 nähä då! För jag satt framför tv’n och tittade på Dirty Dancing istället, mycket bättre! (hmmm.. man skulle kanske joina det där gymet ändå?)

Jag har blivit spådd i runor på nifs-forumet!:D Det var Christa som gjorde det, och detta hade hon att säga:

FORTID:

GIFU kan type på at du har giftet deg eller inngått en form for partnerskap. Du har også opplevd mye gavmildehet og gjestfrihet og har mange mennesker som bryr seg om deg og motsatt.
GIFU kan også tyde på at du har måttet ofre noe i en spesiell situasjon.

NÅTID:

LAGU kan tyde på at det for tiden er mye følelser inne i bildet akkuratt nå. Husk å vær forsiktig, ikke drukn deg helt i følelsene dine, det kan være farlig. Alt med måte.

FREMTID:

Det er en enorm kreativ kraft i denne runen, og den varsler om begynnelsen på en ny syklus eller prosess, den står for nye krefter, vekst og utvikling, samt din evne til å overvinne hindringer.
Forandringene som runen varsler om, kan være forbundet med oppofringer og vanskeligheter, men med UR beveger du deg i riktig retning, mot orden i kaos, mot harmoni, og UR kan styrke deg med sine kvaliteter: tålmodighet, utholdenhet og mot.

Jaa, så väldigt sjåpigt var det ju ändå inte! Ganska kul tycker jag!

Men nu måste jag avsluta, för min handled håller på att frysa ihjäl. Är nog dags att sätta på det lilla värmeelementet här inne snart!

4 Responses to “Spådd i Runor”


  1. 1 malou1950 oktober 4, 2006 kl. 9:16 f m

    Jag tror inte det är världens bästa ide att simträna utan baddräkt, nej. Varför vill du inte ha baddräkt då?

  2. 2 plingelinn oktober 4, 2006 kl. 9:22 f m

    Jag gillar inte baddrakter….

  3. 3 malou1950 oktober 4, 2006 kl. 10:17 f m

    Nänä, det vet jag, men är det bättre med bikini? Och om du bara skall ha den på träning är det v¨l inte så farligt??

  4. 4 plingelinn oktober 4, 2006 kl. 12:58 e m

    badklader generellt ar inte kul…
    men jag har inte bestamt mig an om jag skall det. trana sa alltsa. och da ar det ju liten vits att kopa.


Kommentera

