Tjejsnack Vecka 40

Japp, så gick jag med i tjejsnack jag med, bara för att ha något kul att hålla på med ibland 😉

Skönhet:

Brukar du sminka dig?
Ibland så, när jag känner för det och har tid innan jobbet. Försöker att få på eyeliner och mascara iallafall. Fast om jag bara skall flumma runt hemma så gitter jag inte.
Hur ofta går du till frisören?
Inte så väldigt ofta. 2 gånger i året, högst.
Summa du lägger ner på skönhetsprodukter varje månad.
Det kan variera, och beroende på vad som innräknas. Bara smink eller tvål/kräm och sånt? Det ligger väl i gjenomsnitt rundt 20 – 30 pund, beroende på vad som tas med.
Vad köper du för produkter?
Just nu; Lush, och benefit. Och Clinique att tvätta ansiktet med.
Ditt bästa skönhetstips?
Var nöjd med dig själv, och kladda inte på för mycket smink!

0 Responses to “Tjejsnack Vecka 40”



  1. Kommentera

Kommentera

