jaha

Jimmy var jättegosig inatt och sov intill mig hela natten! Kan ha nåt att göra med att jag stängde dörren till han rum också, så han kom inte inn dit – men mysigt var det iallafall!

Några skulle kanske säga att det regnar katter och hundar idag, men det gör det inte. Det regnar vanligt vatten. Inte så kul det heller förståss.

Om ett tag skall jag på middag hos Sarah och Calum. Innan dess skall jag hänga upp en tvätt, städa i hallen och i vardagsrummet först, så jag får väl ta itu med det nu då.

Till slut fick jag upp EFIT bilderna ocså! Det tog sin lilla tid *frust*

0 Responses to “jaha”



  1. Kommentera

Kommentera

Just nu:

Just nu lyssnar jag pa: Idas Sommarvisa pa Ipoden
september 2006
M T O T F L S
    Okt »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

