Jobbiga dokument

Usch.. Var lite jobbigt på jobbet innan lunchen idag. Höll på med några rate increases, som jag lärde mig igår. Fyra stycken gjorde jag. Och hela tiden kom dom tillbaka och var gjorda fel, ditt och datt skulle ändras på osv osv. Tyckte det blev lite jobbigt, och kände mig dum som gick och frågade om hjälp hela tiden, men dom jag fick dom av har ju olika sätt att skriva på! Skulle gärna se att dom kunde ha ett system som gällde alla, och gärna fylla i ALL information jag behöver innan dom ger det till mig för att fiksa ut åt dom.  Nu sa dom i och för sig ingenting, och tror inte dom brydde sig om så mycket att jag gjorde lite fel – Dom vet ju trots allt att jag är ny och inte har gjort såna saker så länge, så jag oroade mig i onödan. Men oroade mig ju likasom. James i St.andrews som jag skickar massa flum mejl med på jobbet blev lite rädd när jag skickade att gnäll mejl mitt i det hela! 😉

Men efter lunch blev det mycket bättre. Då hade jag ju blitt klar med dom dokumenten, och det var egentligen inte så mycket annat att göra. Ingenting klurigt iallafall, ganska simpla saker, och inte massa stress med saker som skulle göras i tid. Så jag tog det lugnt…  

Imorgon är det Fredag! Det gillar jag! Jag och S skall gå på nån pub eller nåt på lunsjen, bara för omväxlings skull. Sen tror jag Pete hämtar mig efter jobbet och så går vi kanske på bio eller nåt. Om det går nån bra film, det måste undersökas! Pluss är ju att det är långhelg och vi har ledigt på Måndag!

2 Responses to “Jobbiga dokument”


  1. 1 Malou september 22, 2006 kl. 2:52 e m

    Hej – rena slumpen att jag hittade dig här (det kanske inte var meningen???)Ska du inte skriva på EnjoyDiary längre? Varför inte? Ring och skvallra!!

  2. 2 plingelinn september 22, 2006 kl. 2:59 e m

    Jo jag hade tankt att saga ifran till dig om den har. Skriver nog inte sa mycket pa ED langre, men det ar inget dramatiskt. Fast jag forklarar pa telefonen, det blir sa mycket att skriva annars 🙂


Kommentera

Just nu:

Just nu lyssnar jag pa: Idas Sommarvisa pa Ipoden
september 2006
M T O T F L S
    Okt »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

